sobota, 11 stycznia 2014

! NOWE OPOWIADANIE !

Cześć i czołem wszystkim :D
Zdaję sobie sprawę, że zapewne przeczyta to niewiele (jeśli w ogóle ktoś to przeczyta) osób, bo ludzie wchodzą na bloga głównie w sobotę, aby przeczytać rozdział, ale napiszę... W zasadzie co mi szkodzi.
Jeśli jest tutaj ktoś, kto lubi czytać opowiadania bromance i lubi Larry'ego, zapraszam was na prolog mojego nowego opowiadania :)
NIE będzie ono +18 oraz tematyka nie będzie realistyczna. Jest to opowiadanie fantasy.
Całuję xxx


4 komentarze :

  1. Zapowiada się super blog !! :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Ehh ... co prawda nie lubie bromnce 'ów ale dla cb zrobię wyjątek i tam zajrze :*
    @MyBooBear_xx

    OdpowiedzUsuń
  3. mrrrau :3 na pewno wpadnę <3

    OdpowiedzUsuń
  4. Sprawdź ten link bo jak ja w niego wchodzę to wychodzi mi zupełnie inna strona o treści +18 ,sprawdzałam kilka razy .
    Ten blog jest jednym z najlepszych jaki czytałam oby tak dalej .

    OdpowiedzUsuń