piątek, 21 lutego 2014

! ARMAGEDON - WIELKI POWRÓT !

W zasadzie nie mam zielonego pojęcia po co to piszę, ale mniejsza...
MAM JUŻ INTERNET W KOMPUTERZE, WIĘC UWAGA, UWAGA.... ROZDZIAŁ POJAWI SIĘ JUŻ JUTRO! #YAY

Korzystając już z okazji nowego posta, pragnę poinformować, iż:
  • uaktualniona została podstrona Liebster Award  [dziękuję wam za wszystkie nominacje x]
  • uaktualniona została podstrona A&Q [dziękuję ci Anonimie! nareszcie ktoś się odważył x kocham cię]
  • uaktualniona została podstrona Reklamy
Przypominam wam również o dodatkach do Dark Angel w postaci zdjęć, które znajdziecie pod wszystkimi podstronami :)

Mam do was ogromną prośbę... Jeżeli zmieniacie nazwy na tt, a chcecie być nadal informowani o rozdziałach, proszę, napiszcie mi zmianę nick'u, bo szukanie was jest strasznie czasochłonne, a jednocześnie mam wrażenie, że się narzucam :/

Okej, ode mnie to tyle. Pędzę zjeść sobie Mlekołaki (kdvbfkjgbnjgb *-*) i kończę dla was rozdział.

ily x

5 komentarzy :

  1. Awwwwwww czekam na nexta *.*

    OdpowiedzUsuń
  2. Super. Nie mogę się juz doczekać. :)

    OdpowiedzUsuń
  3. O której dodasz rozdział?

    OdpowiedzUsuń
  4. No kiedynowy?! *.* czekam!!! Kocham tevo bloga, kocham ciebie ! *.*

    OdpowiedzUsuń